Verhaeg Tandartsen is een eerstelijns tandartspraktijk.

U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze medewerkers. Onze praktijk bestaat uit een team van tandartsen, mondhygiënistes, preventie-assistentes en assistentes. Elk van onze medewerker heeft specifieke taken. U kunt rekenen op de deskundigheid en ervaring van onze medewerkers.

Verhaeg Tandartsen heeft een intensieve verwijsrelatie met onder andere de afdelingen Kaakchirurgie van het Tergooi Ziekenhuis en het Antonius Ziekenhuis, parodontologen, endodontologen, pedodontologen en orthodontisten in de regio.

Persoonlijke kennismaking

Omdat een persoonlijke kennismaking de beste start van een goede relatie vormt, nodigen wij u van harte uit voor een vrijblijvende rondleiding door onze praktijk. We hopen u snel te zien.

Bel of mail gerust voor een afspraak

Pijnklachten

Wanneer u een pijnklacht heeft, wacht dan niet tot de volgende controle, maar neem contact met ons op. Bel ons indien mogelijk tussen 7.30 en 9.00 uur, zodat wij u eventueel dezelfde dag nog kunnen helpen. Indien de praktijk gesloten is kunt u contact opnemen met onze spoeddienst:

0900-8602 spoednummer (buiten openingstijden)

Klanttevredenheid

Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de receptioniste/assistente en/of de tandarts. Of u kunt natuurlijk ons contactformulier invullen of een e-mail sturen naar:

19b3de4d-4cb7-4f1a-b7d4-f41c211d08b3.jpg

Voor welke behandelingen kunt u bij ons terecht?

• Periodieke controles
  • Vullingen
  • Wortelkanaalbehandelingen
  • Mondhygiëne en preventie
  • Kroon- en brugwerk
  • Esthetiek en functionaliteit van het gebit
  • Tandheelkundige hulp voor kinderen en angstige patiënten
  • Extracties
  • Tandprothetiek
  • Directe behandeling van pijnklachten

Bekijk onze prijzen

"Met persoonlijke aandacht en expertise staan wij voor u klaar."

Daniëlle Verhaeg · Tandarts